Mitt nästa projekt, korsord på badrumsväggen.

God morgooooonnnnnnN
Har inte sovit bra inatt heller... Inatt har jag dock inte drömt om att jag födde barn utan om att pussla ihop ord som i ett korsord. Ett projekt jag började med igårkväll. Tanken är att fylla ena väggen i badrummet med massa ord. Fick nämligen en barnvagnsskylt av min storebror i julklapp som innehöll MASSSOOORRRR med bokstäver och vi behöver inte alla till själva skylten. Ska be han köpa en till eller kanske två så vi kan bygga ut vårat korsord. Var till och med så seriös att jag klippte ut alla ord och satte kludd bakom INNAN jag tar bort pappret för klistret för att få bästa möjliga resultat. Bild kommer!

Nu är jag dock sugen på att åka och köpa en magnettavla som jag vill sätta upp på ytterdörren och köpa ord så man kan bilda roliga ord så bli glad när man ska gå ut.

Innan jag fixar väggen i badrummet ska jag äta frulle.
Heydooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0