Jag är hungrig.

Micke står i köket och tillagar söndagsmiddagen som idag består av köttfärssås och spagetti. Gott gott gott.

På tisdag är det beräknat... Sjukt. Så om ni inte hör någonting från mig på den här bloggen på några dagar kan det vara så att jag under den tiden fått ett nytt tilltalsnamn eller så orkar jag bara inte skriva. Hehe

Allt är iallafall klarrrrrt för the ankomst. Förutom min personliga förberedelse. Tror inte det går att förbereda sig helt.

Ganska kul att blogga när man har någonting att blogga om. Vilket jag iofs oftast inte har, skriver bara det jag kommer på i stundens hetta. Ibland blir det bra, ibland mindre bra som nu t ex.

Pöss & kräääm


Kommentarer
Postat av: Anna (och Sam)

Åh! Det kommer gå så bra, vi ber för er alla tre!!!! Lycka till!!! Och jag längtar tills jag får se första bilden, OCH veta vad du får!!!! Pusskram

2012-01-15 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0