Dagen före

Kände mig som en fattig riddare idag. Var tvungen att kopiera ett papper på biblioteket men hade inga småpengar och hade ingen lust att ta ut pengar för att kopiera ett papper på biblioteket för tre kronor. Så jag tog med mig två petflaskor till Willys, pantade dom och fick mina fyra kronor så jag kunde kopiera mitt papper och posta det. Jävligt värt det. (I efterhand).

Sen tog jag min tjocka mage och gick till mormor och åt världens godaste pannkakor, sen drack vi en kopp te och åt skorpor framför Äntligen hemma, sen gick jag hem och duschade. Glömde jag säga att jag hade tvättstuga imorse också?

Nu ska jag läsa Mama.

Pööössss

Kommentarer
Postat av: Korven

Du får ursäkta att jag är läskig stalker men jag är en nyfiken en! Och vill väl mest säga grattis och sådär och hoppas att allt går bra! Du kommer att bli en awesome mamma tror jag ;)

2012-01-16 @ 16:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0