Bebisens födelse (när den nu blir...)

Yes!! Hade först som hemlig önskan att bebben inte skulle komma innan 2011 var slut. När vi (jag) klarade det delmålet övergick det till att bebben inte skulle komma fredag den 13 januari och nu hoppas jag att bebben kommer tidigast imorgon 25/1. Hehe. Tror & hoppas att vi klarar det!

Självklart är det välkommet när som helst, MEN tänkare som jag är så har jag återigen tänkt ett steg längre. Hur glada är alla den 24e varje månad? Inte jättejättejätteglada och INTE så rika (förutom 24 december då) och alla månader man har turen att 25e infinner sig på en helg. Den 25e är det alltid fest (iallafall på de flesta människors bankkonton) och förhoppningsvis några dagar efter det också. Så därför tycker jag att det vore alldeles alldeles underbart om det blir tidigast imorgon. HEHEHE

Om det blir som jag tänkt så kommer det bli stora födelsedagstårtor med pyntningar bestående av guldballonger och extra av allt.

Ps, en vecka över tiden idag ds.







Kommentarer
Postat av: Anna

Du ar smart du!! ;0 jag hoppas pa extra allt pa tartan! jag vaknade kl 3 i natt och var saker pa att du holl pa att foda barn, men icke! Jag tror att det borjar pa fredag runt 9 pa morgonen :)

2012-01-24 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0