2012-01-26

Heeeey bloggish! Igår fick jag äntligen inreda här hemma lite igen. Sätta upp en ny gardinstång i vardagsrummet (den vi hade där var grå och för kort så den var skev i mitten..) så den satte vi upp i sovrummet så nu ser det äntligen lite hemtrevligt ut där inne också. Plus att vi nu har hissgardiner i fönstrerna bakom soffan. Vi har även köpt en cool klocka som vi dock måste ha borrmaskin till..

MEN..
...Köket är fortfarande kaos och inte klart någonstans. Vill bara gå på massa loppisar och fynda fynda fynda. Men vågar inte åka någonstans just nu... Så det får jag vänta med. Tyvärr.

Idag ska det storhandlas.... ÄNTLIGEEEENNNNNNNNNNN och jag har gjort värsta bästa inhandlingslistan. Har listat allt i ordning, kött, pasta, fisk, mejeriprodukter etc för sig så det ska bli lättare. Haha.. Allt för att fördriva tiden lite.

Undra vad jag ska göra efter att jag duschat.. Kanske.. Kolla om vi fått någon post... Långpromenad senare idag, förhoppningsvis. Sen ska jag slita i tvättstugan också.

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0