SÄNDER EN TANKE TILL ALLA SOM VILL TA ÅT SIG

Vissa.har.verkligen.inte.någon.jävla.klädstil.. och det är lika kul varje gång jag upptäcker det.

Vissa köper det där som jag går och skrattar åt, det där som jag ställer frågan "vem fan skulle köpa det här?" och det roliga är att dom tror ju att det är snyggt, men det är det ju inte!!! 

Har sagt det förrut och jag säger det igen. I vissa fall så är det här ärftligt. Skulle kunna liknas som en sjukdom som går i arv... typ.. Lyckligtvis är det ju lite lättare att bota en med dålig klädsmak men det är nog inte så lätt som det låter.

För den delen så tycker jag bara det är kul med såna som inte förstår att det dom sätter på sig faktiskt inte ser bra ut. Det kan till och med vissa dagar göra min dag.

Så ett litet tack till er... måste väl SJÄLVKLART påpeka att jag kanske lite kastar sten i glashus med tanke på att jag absolut inte är någon Elin Kling eller Sofi Fahrman MEN jag vet däremot vad man inte sätter på dig och vad som är okej att sätta på dig.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0