MÅNAD FÖR MÅNAD 2008

Tänkte fullfölja det som gör en bloggerska till en riktig bloggerska och faktiskt sumera året.. och avsluta med lite färgstarka bilder så att ni får se hur roligt jag har haft det.

Januari
*
Jag var på tjejmiddag hos Karin
*Var på fest i Storvreta hos Oskar
* Lenne åkte till Thailand och jag ville följa med

Februari
*
FYLLDE 18 ÅR!
* Tog bort en leverfläck i anzikt
* Jag fick min kamera
* Läste Blondinbellas blogg för första gången
* Åkte på glöggparty med Lenne och en italienare som tycker om Mc donalds
* Fick upp ögonen för Lakrits/viol godis

Mars
* Praktiserade i 5 hemska veckor
* Tog ut min piercing
* Ramlade i lera påväg till tåget
* Åkte på krysning med mamma, Tarja och Lenne
* Tittade på melodifestivalen
* Vart kär i Andra Avenyn Hamza
* Skaffade en ny blogg

April
* Grät till en film (inte likt mig)
* Slutade på praktiken!!!!!!!!
* Återvände till skolan!!!!!!!!
* En hemsk sak inträffade
* Planterade blommor på ballkongen
*Såg en man med häng, dock utan kallsonger
* Underbar Valborg i Uppsala!

Maj
*
Jobbade på ett tivoli
* Hörde underbara Melissa Horn för första gången
* Jag vart Zdravo på riktigt. Eller på låtsas. Från Ryssland kom jag iallafall
* Tittade på melodifestivalen finalen
* Var i kungsan óch såg Jason Mraz bla
* Fick G på samhällsprovet
* Var och färgade/plockade ögonbrynen
* Lämnade in mobilen på lagning
* Min "insändare" kom med i Metro
* Skulle blivit utgång på kc och 200 dagars, slutade med plingplong taxi hem

Juni
*
1 juni var bland dem värsta dagarna i mitt liv
* Jimmy tog Studenten!!!
* Lenne hade partey
* Påbörjade mitt sista sommarlov
* Ljög för en busschaufför
* Tittade på fotbolls EM
* Cyklade mycket mellan Väsby och Sälna
* Var på Björkö
* Firade midsommar hemma hos Anna
* Åkte till Åland på kryssning
* Lunchade med Felixo
* Började dricka kaffe
* Var på LAN
* Var på Allsång på Skansen

Juli
* Åkte till Hälsingland
* Sommarjobbade i 3 veckor
* Fick med en bild i bilddagbokens tävling och kom sjua
* Var på fest hos min kusin i Blackan
* Var på fest i Norrviken
* Åkte till afrika, rättare sagt Marocko

Augusti
*
Kom hem från Marocko
* Brorsan fyllde 20 år
* Var på en fet fest hos Jesper!
* Var på födelsedags kalas hos Lenne och Anna!

September
* Kräftskiva på Lennes land!
* Vart klassens fotorepresentant endast för att få skolkatalogen gratis
* Köpte min fina "hund"tavla för 40:- på loppis
* Möblerade om i mitt rum!

Oktober
* Köpte cocosbollar på höstmarknaden i Uppsala
* Tanken att byta efternamn slog mig
* Taket på huset mitt emot vårat brann
* Tvingade folk att ställa upp till mitt projektarbete
* Skolkatalogen kom och jag vart deprimerad
* Började jobba på Aditro

November
* Fick glasögon
* Var på Hey baberiba inspelning
* Jobbade på boklager i Rosersberg
* Ställde upp till Ankis projektarbete
* Det snöade, mycket!
* Klippte håret
* Var på NT show
* Var på Corner
* Var på kc

December
* Gjorde julkort
* Var på Ikea
* Ångrade mig
* Hade julavslutning i skolan
* Jobbade på Aditro
* Var hos min farmor och "farfar" mfl
* Firade julafton hemma hos min moster med finska släkten
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0