TUSEN TANKAR

De orden som tillsammans bildade en fin menning gjorde min kväll. De orden som är så lätta att tänka och tycka men som dessvärre är svårare att säga. 

Idag har jag?! monterat ihop min nya?! sängram. Det blev bra, dessvärre var det svårare att få tillbaka självaste sängen i sängramen så nu ligger jag här.. i soffan.. med mina skullcandy hörlurar, lyssnar på lite musik och planerar en fika med Arre i veckan!
Försöker också titta lite på jobb, "inspiration" till vad jag ska jobba med i mitt kommande vuxenliv etc.. Vet väl egentligen vad jag vill. Men det visar sig antar jag!

Det är alldeles mörkt runt omkring och förtillfället är jag glad.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0