18 MEN BETER MIG SOM 8

Helluo!
Har ni sett vad fint jag har fått på min blogg? Anki har varit snäll och gjort det till mig! Duktig tjej! Woohoooo!!!

Idag när jag och mamma skulle köpa la fisk så passade jag på att vara barn, vilket betyder att jag sprang runt med kundvagnen i affären och racade mellan de olika avdelningarna. Mycket roligt, något jag ska fortsätta med!

Men nu har vi (mamma) fixat akvariumet, men det chockar mig att Loyzan (katten) inte gått dit än och fiskat. Kan ju i och för sig bero på att han inte lår upp... Tänkte iallafall ta kort lite senare och visa hur fint vi och fiskarna har det här i vardagsrummet!

Nu ska jag titta på Familjen Annorlunda på 4an och äta piggelin och avocado!


Kommentarer
Postat av: anki

jag e lite nöjd, hihi :D

2009-02-16 @ 23:07:57
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0