DU SOM TRODDE DU VISSTE ALLT

Jag är irriterad. arg. besviken och ledsen. Varför gör du såhär mot dig själv? Du hade ju "slutat" men jag vet att jag aldrig kommer kunna lita på dig när det gäller det här. Vad kommer hända när jag inte står där brevid dig och du får berätta för mig att jag inte ska lägga mig i och bara sköta om mig själv? Vad kommer hända då? Det kommer bara bli värre och du förstår ju inte hur jävla dum du är mot dig själv. Ja, jag är för feg för att säga vad det här handlar om för jag skäms. Jag har burit det här för mig själv alltid och det kommer jag fortsätta med fast egentligen så vill jag ju berätta det för någon, någon som verkligen förstår.. Förstår inte vad jag gör uppe nu.. kommer få mindre än sex timmars sömn vilket suger. Ska upp och jobba imorgon sen direkt till båten. Det är en 23 timmars kryssing och vi åker med Galaxy! Det kommer bli k-u-l! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0