TV löööördag

Hej alla glada/en glad sjuk sofie!
Kom precis hem från Blackeberg. Fick reda på att det är där Linda Rosing bor... coolt! Så nu vet ni det. Och kom ihåg att det var från somavin.blogg.se som ni fick reda på det! Bra tack heeeej!
Saga är kompis med en tjej från Ingrosso släkten. Isabella hette hon. Lee jeans och Svea mössa. Hon är nog lika gammal som Saga 9 år....

Det blev iallafall en lyckad dag för mina skolarbeten. Tog kort på alla utom mamma till mitt projekt och intrejuvade tarja, mormor och sabina till mitt radioprogram. Nice att jobba med skolan på en helg eller hur...
Men det gör inte så mycket. Det är ju kul skolarbeten!

Somsagt så känner jag mig sjuk. Förkyld, lite ont i halsen och i benhinnorna.. ohno =(
Så nu ska jag festa framför tvn och ni får titta på mig och min nya snygga jacka:

 Snygg va?! =)


Kommentarer
Postat av: FÅ

lek inte turk SV! /Få

2008-09-23 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0