Lov e li day

Äntligen? Äntligen funkar denna otroligt intressanta blogg.
Idag har varit en bra dag. Skrev desutom för bara några minuter sedan klart mitt fucking jobbiga history arbete.
Det suger väl typ. Men jag pallante. Har slösat?! höhö några timmar nu och det känns ändå jääävligt skönt att det i stort sett är klart!!! Och det ska vara inne på tisdag så imorgon kan jag fiinsliipa på det.
När jag skriver så skriver jag alltid dom eftersom jag aldrig vetat eller förstått när man egentligen ska skriva dem men idag när jag skrev mitt arbete så vart det fel varje gång jag skrev dom. Är dom inget ord? Är det bara ett tal ord?
För man säger ju inte direkt "Dem skorna är så coola" man säger "DOM skorna är så coola" sådeså..

Idag iallafall har jag diskat, tittat lite idol repris och tog en sväng med biken till centan.
Tog mig en dyr latte och försökte läsa tidningen dagens nyheter men det gick inge idare.
Så istället köpte jag tre nya saker. Dock ingen jävla tygkasse. Vart gömmer dom sig? Har lust att hitta en tråkig vit och måla på den själv. Köpte istället en t-shirt, ett par "baksetshorts" i mjukistyp som är lika långa som basketshorts. Vet inte varför men dom kan vara bra att ha 80:- liksom. Sen fick jag med mig en t-shirt och en liten mini rosa vattenflaska (flarra) som jag ska sörpla med på tåget! Nike också desutom. Haha ha

Tv ikväll. Ensam mamma söker. Och andra avenyn. Tror jag väljer det första och tittar det andra efterhand på datorn.
Veckans babe var det också. Klurar fortfarande.

BRB my catz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0