VART ÄR SNÖN?

Alltså serri berri perri kerri, jag skriver inte i den här bloggen för att få kommentarer. Men det vore ju liiiite kul att veta vilka som läser?? Eller kanske inte? Eller så vore re det?

Idag har iallafall varit en aaaaaaaaaaasbra dag som jag brukar säga. Hann med rätt tåg och fick aaaaaaaaaasbra platser när det var dags för julavslutningen i gallerian! Den var fakiskt riktigt trevlig! Sen var det elever uppträdde med hjälp av sång och några var riktigt. En kille som var aaaaaaaaaasnervös men han var aaaaaaaaaaaaasduktig!!!
Efter det samlades klassen, vi fick en Smil så vi luktade sprit och lussebullar. Efter det så snackade vi, lyssnade på julmusik och fick även en julklapp av våran mentor som var hennes egna bok! Bangante. 
Hem från skolan åkte jag med Felix som jag tror var lite besviken att åka med mig och inte med sitt ragg.. haha!

Och när jag kom hem bytte jag om fort, mötte Julia för att langa lite saker och sen gick jag till centan för att införskaffa lite julklappar. Så nu slipper jag köpa det i veckan som kommer! Där hookade jag med Freja. I ett ex antal timmar. Vi testade skidglasögon............. och jag råkade ha sönder några..............

Och för cirkus en timme sedan så kom jag hem från en väldigt trevlig fika med Anna och Madde i stan :)
Är trött som en lax.
EN TERMIN KVAR I SKOLAN! en liten termin...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0