VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG?

Snart är det nära. Nära ett nytt år alltså. Året då jag och många många ja, de flesta 90or tar studenten bla.
Men vad är det som är fel? Jo felet är att snart är det somsagt nytt år. Och jag sitter här! Och var är här? Jo hemma.. framför datorn.. och ska snart gå och rosta mackor som jag sedan ska dränka i räkost!
Men det är helt ok. Kinamaten som mormor bjussade på satt som en smäck och det var fint på kyrkogårdarna. Och mitt i allt så är jag faktiskt glad över att jag sitter här inne i värmen. Medan resten av jordens befolkning (förutom dem som är sjuka och några andra parter) står ute och fryser ihjäl. Fan vad kallt det är ute! Helt sjuuuukt! Ska ha en fet vinterjacka på mig när jag ska titta på fyrverkerier från ballkongen. De du.

Nu tänkte jag iallafall vara en fulländad bloggerska och sumera mitt år. Året 2008. 08ornas år, eller kanske inte. 90ornas år! Året då 90orna blev 18. Det är coolt. Lite har faktiskt hänt. Och när jag började gå igenom gamla blogginlägg så var det sååå mycket som har hänt..... så jag skriver imorgon eller någon annan dag då jag har tid. För ni måste jag gå och rosta mackor.

Fick nyss ett samtal av Lenne som är i Idre. Hon frös ihjäl, lodade ut mannen i hennes liv eller hon är nog kvinnan i hans, var full, glad och trevlig.

s-k-å-l
...och gott nytt år!

Bjussar på en bild från förra nyår hemma hos Freja. Nice frilla.




Kommentarer
Postat av: Anonym

gott nytt år hobbyghetto ;) (lite sent men!)

2009-01-04 @ 18:47:37
URL: http://seckisacki.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0