Jag lever

Okej, igår rasade min värld samman för några timmar. Och det är inte bra än för jag är fortfarande arg på mig själv.
Men det är som med allt annat... bara att gilla läget. Tyvärr. Men jag ska göra allt som står i min makt för att ändra detta (om jag vågar) vill säga.

Somsagt så gick hela världen under igår. Jag bara satt inne på min brors rum och stirrade. Visste inte vad jag skulle ta mig till. Och mitt i allt elände så ringde jag Lenne. Vi brukar aldrig prata seriöst om någonting, inte ofta iallafall men den här gången så fick hon mig på bättre tankar. Tack för det min friend. Och nu är du i Dubai också... hörs på julafton.

Slutar snart, ska nog gå till Dinsko då och titta på en grej. Om ni är smarta så vet ni vad.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0