Soooooooooooooooooovmorgon!

Är jag sämst eller är jag bäst? Jag är rätt dålig... Vaknade 7.49, och det var menningen att jag skulle ha tagit 7.19 tåget.
Men eftersom jag var tvungen att vara på den lektionen så var det bäst för mig att ta nästa tåg vilket ledde till att jag kom nästan en timme försent . Jag som verkligen hatar att komma försent. Bland det värsta som finns.. Men det gick bra.
Resten av dagen satt jag och improviserade till mitt radioprogram. Har bara några minuter kvar som jag ska fixa imorgon!

Sitter och tittar på Insider. Jag har sagt det förrut och jag säger det igen. Fan vilket bra program det är.
Det dom tar upp saker intresserar folk. Och då är även jag inräknad.
Imorgon blir det en liten sovmorgon. Oj redan torsdag imorgon!

"Jag gör inget fel bara är mig själv men ändå är det något som känns fel.
Det kanske bara är för att jag tänker mycket mer än vad jag egentligen borde göra.
Eller så blir jag bara glad. Men det är ändå inte helt rätt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0