LÖRDAG

Hillooooooooo! Idag var dagen då planerna ändrades, gjordes om och ändrades igen. Men det vart bra ändå!
Jag och Lenne skulle åka till IKEA för att hon skulle kolla på möbler till sin lägenhet. Jag som är smart råkade dock titta fel på busstiderna så vi satt och väntade på vår buss som skulle komma tiden gick och vi lackade. Så hittade vi på busstidtabellen då jag inser att det inte går någon buss på helger.
Brorsan (Lenne) lackade satan men vi satte oss ändå på tåget och åkte hem till henne!
Väl där rusade tiden vi eller Lenne jag satt mest tyst och snäll medan hon knåprade ihop fotoalbum med bilder på hennes pappa. Dem är så jävla lika!!!

Efter det var det menningen att jag Erica och Mörre skulle gå på bio men det blev komplikationer så vi skulle ha filmkväll hemma hos någon men det blev komplikationer så det slutade med att jag åkte hem till Erica och tittade på tv och Mörre var hemma. Det var mywsigt!

Dock har inte mitt matintag varit det bästa idag. Hann inte äta frulle, hann inte äta lunch så det blev en korv med bröd vid Sollentina station, sen fick jag en banan av lenne, på vägen från henne så köpte jag en macka som jag åt på tåget och sen nyss stoppade jag i mig en risifrutti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0