SOON VERY SOON

Ett litet lyckobesked! Idag är första gången på flera dagar som jag faktiskt orkat resat mig frivilligt upp ur soffan, frivilligt gått ut för att ta friskt luft och ja det var/är nice.

Halsen mår ä-n-t-l-i-g-e-n bättre!
Men jag måste samtidigt passa på att säga att dem här dagarna har inte varit roliga. Fyfan, i söndags var det nästan värst..

Snart är jag fit for fight igen. Typ dagen efter nyår eller något liknande?
Men faktiskt så sitter jag inte hemma och grinar för att jag inte får zuuuupa imorgon. Även fast det egentligen var planerna för hallååååå det är ju nyår.
Imorgon ska jag istället äta middag på restaurang, åka och tända ljus på gravar och som jag skrev förrut, titta på fyrverkerier från ballkongen. Om inte något väldigt oväntat händer vill säga!

Imorgon tänkte jag faktiskt (om jag orkar) ta mig heela vägen till Kista galleria för att leta efter ett par jeans.. mycket välbehövligt kan man säga..
jag lever i deleriuuuum owowoooo

peace yaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0