Sjukzor

I tre dagar har jag varit sängliggandes. Jag har mått så jävla dåligt och igår fick jag det klart på papper att jag har halsfluss. Igår kväll fick jag federfrossa vilket betyder att samtidigt som jag hade två täcken på mig och tre värmekuddar så låg jag och skakade. Inte kul.

Det enda jag vill ju är att bli frisk så jag kan få gå och titta på mellandags rean som redan är förbi..
Jaja, allt för mig. Det positiva just nu är iallafall att jag ens orkar sitta vid datorn och att det bara kan bli bättre!
Vilket jag själv märker. Dessvärre blir det nog ett nyår hemma. Se fyrverkerier från ballkongen och allt sånt roligt... fan vad roligt.

Har tittat på High school musical idag på tv. Fan vad Zac är snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0