PUSSITIV

Lördag it is. Och den har inte varit den bästa. Så från att jag gick upp till tre tiden har jag bara lyssnat på Melissa Horn, fixat med lite julklappar och sen kom vändpunkten! Jag började städa för att göra folk glada. Och även mig själv. Och jag lyckades. Så nu känns faktiskt allt mycket bättre.

När mamma kom hem idag så hade hon med sig en hel korg med öl, apelsiner, julmust och sånt i födelsedagspresent från tarja och lorentzo.. heh cool. Så nu har jag sörplat julmust!!!
Ska ta 20.13 tåget för jag och Erica ska på bio. Den börjar inte förrän 21.30. Men det ska nog gå!
Yes Man är iallafall filmen vi ska se! Hoppas den är bra!

Somsagt en väldigt blandat dag i humöret. Hoppas det glada håller i sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0