NÖJD

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Med mig är allt bra. Förutom att jag är förkyld, hes och litelite ont i halsen! .. Men jag överlever, igår när jag vaknade upp hos mormor så hade jag nästan tappat hela rösten men pratade ändå så nu är den väl tillbaka, men det är ändå jobbigt att praa fööör länge.. Har inte varit hemma sen på morgonen den 24e därav ingen update av snälla mig så ni får en lång/kort sammanfattning här:

I tisdags var jag somsagt hos min farmor och "farfar", åt mat, lekte med kussen och chillade. Sen kom jag hem och tittade på Bingolottos uppesittarkväll. Kalas kul!

I onsdags, julafton. Vaknade rätt sent, gick upp och sedan kom min morbror, jag drog till centrum och köpte ett par gröna strumpbyxor. Sedan cyklade jg hem, askallt och det hade börjat snöa. Känndes som att jag skull spy och svimma ocksåför jag inte ätit något. Kom hem åt lite fixade mig så där snygg som bara jag kan bli?!!!???!? och sedan begav mig oss först till Märsta för att hämta mormor och Mia och sen till kyrkogården och sedan slutligen till Rosersberg där resten av packet var! Det var väldigt trevligt. God mat, bra på tv, bra julklappar och snyg tomte!
Sen åkte jag och Mia med mormor hem och tittade på Grabben i graen brevid som gick på tv, drack te och sov!

Och så igår så var det samma pack som var i Rosersberg på julafton som kom till mormor plus Sabina och co. Samma sak där. Väldigt trevligt och god mat höhö! Jag och Mio spelade fotboll med en pilatesboll!

Efter allt kalasande där så begav jag mig hem till Cajsa där hon och Karin degade. Vi spelade kort, drack cola light och degade. Fett degigt!
Dagen efter vaknade jag upp hemma hos cajsa och fick sedan snåålskjuts ända in till stan där jag varit heeeela låååånga dagen hemma hos Lenne! Och jag fick coolaste, ballaste fetaste vattenpipan av henne i julklapp!!! Som hon släpat i Dubai, på flygplatsen, hem till landet, från landet och hem till henne i stan. TACK!
Det känns som att jag varit där hela dagen, vilket jag i och för sig var men ja det var trevligt. Vi har mest degat vi också, Lenne lagade en hemmagjord linssoppa med denniskorv sen åkte vi till stan med Sebbe där jag faktiskt köpte mig en mobil! Ye! Och lenne köpte sig en dator och en mixer! Elektronikens dag helt enkelt!

Kom hem för inte så längesen. Imorgon ska jag nog fixa bilder från i helgen om ni inte tror på det jag säger.. hehe!
För nu tänkte jag sova. Är trött och snuvig.

pusssii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0