När jag blir stor...

Hej! Hoppas eran lördag har varit bra, min har iallafall varit det! Jag och Lenne har varit på IKEA hela dagen och köpt massor mer saker till hennes lägenhet och jag kom då på mig att jag vill flytta nu. Även fast att jag vet att dagen då jag gör det kommer jag ha världens ångest.
Vi började med att äta lite frukost/lunch/tidig middag och sen så flög bara tiden iväg. Vid halv 7 vart vi hämtade av Solan och Johan och det var precis att allt gick in i bilen. Sen åkte vi iallafall hem till Lenne och började skruva ihop lite små grejer.

På tåget hem kom jag på att jag nog faktiskt vill ha en ny mobil. Med bättre kamera och sånt. Ska kanske lura med mamma iväg till Infracity imorgon för vi ska ändå förbi Lenne och lämna lite saker... hmm

Nu ska jag nog titta på ett Andraavenyn avsnitt. Klockan är halv 12 och jag borde sova, men är inte trött..
Juste, hade bästa drömmen i natt. Och det var en dröm, en sån dröm som troligtvis inte kommer gå i uppfyllelse.. eller?
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0