Memories never die

Tillbaka igen. Stannade framför datorn och tittade i genom massa sommarbilder! Jag blir såå glad när jag ser dom. När jag tänker efter så var den här sommaren bra. Men höjdpunkterna var hälsingland och Marocko! Är så glad att jag följde med till Marocko. Har massor med fina bilder som jag föralltid kommer spara och titta på om jag känner mig nere.. typ.
Har lagt in en ett fåtal av alla bilder jag tog i somras på bilddagboken nyss bara för att jag ville visa alla vilken bra sommar jag hade.. typ. Dock är det så synd att bilderna blir så små och suddiga och dålig kvalite just på bilddagboken.
Men om du är intresserad av att se är det bara att gå in och söka på somavi.

Tänkte visa er en av 100 tals bilder från Marocko. Tycker det påminner om ett vykort.. detta är från när vi var på marknad i Marrakech:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0