Friday I'm In Love

Satan i gatan vad skönt det ska bli med sovmorgon imorgon!!
Imorse var jag så jävla duktig gick upp tio i sju. Vilket betydde att jag hade hela 20 minuter på mig att "fixa" mig.
Himlans bra.

I skolan höll jag seriöst på att dö på historialektionen. Eller okej inte dö men jag förstår iiingenting. Och om en vecka har vi fetaste provet. Och det enda Niklas och Johan säger är "det är inte ens svårt, det hör till allmänbildningen" VADÅ ALLMÄNBILDNINGEN?!!! jag hatar när folk säger så. På riktigt. Speciellt när lärare säger det.
Det är ju en annan formulering på att säga att alla andra som inte förstår är oallmänbildade och puckade.
Man kan faktiskt vara bra på olika saker. Så de så!!!
Snorungar.

Aja.. efter den lektionen så var det bara att ha lite mdk där vi fick redovisa våra hinduinspelningar. Gick hyffsat. Inget att vara nervös över. Mellan detta så vart det lurre lunch och idag mina damer och herrar vart vi så chockade över den goda maten så vi frågade helt enkelt varför det var så. Och svaret blev att på tisdag är det nobeldagen vilket skolorna tydligen firar med god mat? Kycklingfile, potatisgratäng, ungsgrönsaker, mjuktbröd och glass.

Resten av dagen har jag bla hjälp felix med hans radioprogram. Vart hel nöjd med mina svar hur man ska kunna stoppa all olaglig graffiti. Och jag som är expert på områder med graffitimålare i släkten svarade att det måste komma upp fler lagliga väggar där man kan måla på.

Träffade lenne snabbt i stan, hann in en sväng på forex och kom ut med 30st forex godisar.
Tittat på idol, och för en liten stund sen bestämdes det att det blir bio imorgon. Sitter rätt fint det!

Jag har snart glitter över hela mitt golv. Det som började vid fönstret är dessvärre påväg att sprida sig.
Kanske dags att dammsuga upp det...

GODNATT puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0