I will

Tjing åkte hem till bästa mormor idag efter skolan. Lyckades få ihop två stycken julkort efter att ha härmat mormor. Det var kul. Jag som tycker om att pyssla. Hon bjöd på mat också.
Kom hem för typ en timme sen, har knåprat ihop en till liten jul grej som jag ska skryta med på lektionen imorgon.
JAG FÅR INTE FÖRSOVA MIG! Just nu sitter jag och gömmer mina fötter för det är nämligen så att jag råkar ha glitter under min fönsterbräda. Jobbigt läge. Ska väl ta och ta bort det därifrån some day.!

Nu tänkte jag duscha och tvätta mitt hår för när jag klippte håret i tisdags så hade frisören i balsam vilket jag i vanliga fall inte har så det är jätte "lent".
Hörs väl imorgon när jag sitter på radiolektionen och är jätte nöjd över mig själv att jag varit på expolektionen och kommit i tid. Weeeeeeiii


Idag var jag en fegis. Jag trodde jag såg någon som jag nog gjorde men jag bara gick förbi. Fegis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0