Hola

Idag snackade jag med svenne på interneto. Hon camade och jag print screenade men dock så är det på den andra datorn. För jag fick ju tillbaka min toooooday! Happy me!

Jag har fan lite små ångest inför julen.. Och då är det inte inför julafton och det för de kommer bli kalas.
Men julklappar?!  Jag kommer aldrig hinna köpa dem, och det var ju lite försent att komma på det nu. Tycker jag.

Idag efter skolan hade jag planerat att titta lite men det slutade med att jag köpte två mössor och en skjorta tyyyp.
Och jag jobbar på måndag och tisdag och sedan på tisdag ska jag till min farmor, like always och på onsdag är det julafton. Så hoppppas att jag får min lön på måndag för då för jag trängas i julstressen på måndag efter jobbet.

Imorgon iallafall är det julavslutning. Den börjar tio och vi har ingen lektion innan men vad gör man inte för att se sin lärare utklädd till tomte? Dock så kommer inte arre imorgon... haha! Appråpå Arre så har jag upptäckt tre blåmärken efter att han har slagit mig! rackars rabarber..

Sov snarre. Skönt med datorn tillbaka. YO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0