HELLUUUUUH

Det är sjukt vilka uppfattningar man får om människor som man inte känner. Man dömer dem genom stil etc.
Idag när jag satt tyst för mig själv i cafeterian och väntade på min lektion hörde jag några "punkare" satt och snackade friidrott. Att dom tyckte det var kul att titta på blablabla. Det är sånt som chockar lite. Men varför? Rätt intressant iallafall.

Har lärt mig hur man laddar in klipp på Youtube också! Grattis till mig?! det var ju inge svårt alls..
Har lagt in några jätte suddiga klipp och här är ett från när jag och Lenne var på IKEA i söndags. Somsagt, dålig bild vilket är en av anledningarna till varför jag vill ha en ny mobil.



Kommentarer
Postat av: UTLOTTNING

Vinn ett presentkort med två månader gratis

hyrfilm värde 400 kronor! Läs mer på bloggen.

2008-12-10 @ 15:47:21
URL: http://seckisacki.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0