Godmorgon världen

Jag har kommit på mig själv med att jag skriver så jävla ointressanta saker här ibland... ska försoka bättra mig.
Sitter och lyssnar på Jimmy Janssons Godmorgon världen haha.
Slutar om 20 minuter då ska jag kanskew dra till mormor för att utnyttja hennes pysselgrejer och göra något julpyssel till min lektion. Eftersom att lyktorna jag skulle göra vart inge bra och så sockrar dom...
Sen blir det Rosersberg för hela slanten. Men idag är jag trött.

Har enligt Arre misshandlat honom idag också. Han tönkte lägga upp en äcklig bild på mig på facebook..
Men jag tror att jag vann.

Jag avslutar med att säga som färjan Håkan "Jag blir glad, nej men på riktigt så blir jag glad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0