FRANSK BAGUETTE

Det regnar fortfarande... och vad pasar då bättre att vara inne hela kvällen med chips, popcorn och cola? Ingenting, därför gör jag det! Och s-j-ä-l-v-k-l-a-r-t Idolfilalen!

Och när jag ändå pratar om mat så tänkte jag börja med att berätta att jag inte tycker om julmat. Det enda jag äter på julafton är hemmagjorda köttbullar och potatis. Och varje år tittar mina kusiner snett på mig och undrar om jag inte ska äta liiiiiiite mer. Men det är ju inge gott? Och efter julafton så äter man ju samma gamla mat i nästan 100 dagar efter. För det blir ju aaaalltid rester över.. Dessvärre.
Men jag kan inte förstå mig på människorna som börjar dagen med en macka och som pålägg har dem julskinka och SENAP. Kan inte förstå mig på människor som ens tycker det är gott? Vi fick det i skolan idag.. Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw, blir äcklad varje gång fan. Det är bara en konstig omaka kombination som är helt weird.

Jag älskar mackor, men jag håller mig fan till goda och med vanliga hederliga pålägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0