*

God kväll mina förväntansfulla bloggläsare. Idag är det dagen då jag ska följa den kära traditionen som varje år. Ska nämligen hem till min farmor och ööh eeh "farfar" för att följa upp traditionen med att äta mat där med samma folk som vanligt. Och då kan jag ju passa på att berätta att jag är bara hos min farmor just den 23e december varje år.
Så bra connection har vi! Men det blir nog trevligt. Min pappa, farbror, kusin och ja massa annat folk är där också!

Och om jag ska följa upp gårdagens inlägg om subban så struntade jag i besöksbrickan idag och struntade då samtidigt i snacka med henne. Skönt! Nu är det inte jobb på några dagar och det känns rätt braaa!
För imorse var jag allt annat än pigg. 5.30 gick jag upp, död som en fisk och längtade bara tills jag var framme på jobbet så jag kunde få sätta mig ner... hehe

Tänkte avsluta med att analysera förra årets bild som alltså är dagen 23 december 2007.. kommer ihåg att jag inte hann sminka mig och hann väl inte tänka så noga på vad jag satte på mig. Så det blev lite flickigt... eller något sånt.
I år kör jag på den mer avslappnade stilen. Kanske tvingar mamma att plååta mig så ni får se haha!
Jag och Amina på bilden alltså. Som jag säkerligen måste leka med ikväll. Oj vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0