DET REGNAR

FRII-FRII FRIIDAG!-!
Och nyss har jag kluddrat ner vad dem olika Allianserna hette under Andra världskriget och lite till. Men samma sak med detta prov som med alla andra. Jag missar alltid på sista frågorna som är värda mest poäng. Kanske återkommer med hur det fick haha! Ett plus med prov är iallafall att man får sluta när man skrivit klart =)

Nu känns det iallafall skönt som efter alla prov man har. Efter att ha varit orolig i några dagar så kan man nu lägga alla böcker och tillhörande papper i skåpet. Skönt!! Dock är det rätt oskönt om man då "lyckas" få ig och måste börja om igen.
Men det tänker jag inte på nu. Nu tänker jag bara på helg. Fast en tråkig och lång skoldag innan..

Ska jobba fyra dagar på lovet! 5.58 tåget!

 



Kommentarer
Postat av: freja!

den bilden tog jag!

2008-12-12 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0