BITCH

Jävla falska subba. Det är inte många jag hatar men receptionisten på jobbet är fan helt jävla äckligt störd i huvudet.  Hon är en äckligt sur falsk subba.
Så jävla otrevlig och tror att hon är bäst i sin förstora jävla kostym och falska leende.
Allt började 6.45 imorse då jag kom till jobbet och skulle hämta en besöksbricka
Subban: Jag öppnar klockan sju du får slå dig ner så länge.

7.00
Subban: Ja nu kan du komma
JAG: Aditro
Subban: Jaha Aditro, vem är det som "har hand om dig"?
JAG: Eh... jag vet inte
Subban: Nähä det är ju bra att veta om man ska behålla sitt jobb..
JAG: AHA
Subban till några som också skulle jobba: Är det okej om hon går med er?
JAG: Alltså, jag har jobbat här förrut
Subban: A men då är det bra om du vet vem du ska till.

När jag jobbade på lovet så var hon det första jag mötte. Askul på en ett nytt jobb hon var lika jävla otrevlig. Vad är hennes problem? Det är ingen som har sag att jag ska uppge någons namn.
JAG HATAR HENNE. Om jag får bestämma så vet jag en som inte kommer få behålla sitt jobb. Jag har planerat att skriva en inständare till Metro, skicka ett brev till RECEPTIONEN och prata med någon som jobbar på Aditro och är trevlig. ÄCKLIGA Falska subba.

Aja, jobbet gick bra och imorgon är det jobb igen. HOPPAS DEN GLADA TREVLIGA HJÄLPSAMMA receptionisten jobbar då. Tack. Jag ska se till att den andra känner sig så jävla hatad så hon säger upp sig frivilligt. Stackars den som lever ett liv tillsammans med henne. Eller kan inte förstå om någon ens vill göra det.!

PEACE


Kommentarer
Postat av: anki

sjuk tant? :S

2008-12-23 @ 12:12:26
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0