Allt eller inget

Hej. Idag höll jag på att försova mig. Kunde inte sova i natt så det blev inte så många timmars sömn men tillslut lyckades jag komma upp och ta tåget som planerat. Vilket alltid är lika skönt när man stressat och sitter på tåget och vet att man ska göra det i 27 minuter till.
Hade berättarteknik där vi skulle fixa med våra radioprogram men somvanligt så gick det inte som jag ville och jag förstod inte heller vad som var fel.. Men Felix var min räddare i nöden.

Resten av dagen var tråkig. Svenska där vi ska börja med ett ännu tråkigare arbete om mordanismen tror jag det heter.
Alltså ännu mindre taggad på svenskalektioner framöver...

Efter skolan har jag bara letat lite musik till mitt radioprogram vilket gick rätt bra. Ska ta med dom till skolan imorgon.
Har hunnit med att titta på sjukhuset och färjan också. Nu är det dags för att sova snart.
Har dom senaste dagarna tittat på bilder jag tog i Marocko, och vissa av dom är faktiskt rätt nice.. Appråpå inget!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0